کد خبر:16411
پ
۴۶۹۹۹۴۳

برگزاری دومین رویداد ملی جمعیت در اصفهان

دومین رویداد ملی جمعیت در اصفهان برگزار و از کنشگران، فعالان مردمی و دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه جوانی جمعیت تقدیر به عمل آمد.  دومین رویداد ملی جمعیت در استان اصفهان با حضور مرضیه استکی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان، فرزانه کلاهدوزان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان،محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان […]

دومین رویداد ملی جمعیت در اصفهان برگزار و از کنشگران، فعالان مردمی و دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه جوانی جمعیت تقدیر به عمل آمد.

 دومین رویداد ملی جمعیت در استان اصفهان با حضور مرضیه استکی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان، فرزانه کلاهدوزان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان،محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ، مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و جمعی دیگر از مدیران استانی برگزار شد.

در این رویداد که محل تالار نرگس برگزار شد، از کنشگران و فعالین اجتماعی حوزه جمعیت به همراه دستگاه‌های اجرایی فعال در این حوزه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

شهید رئیسی به موضوع جمعیت توجه ویژه‌ای داشت

در حاشیه این جلسه مرضیه استکی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان‌ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه ذی‌الحجه به ویژه عید غدیر با بیان اینکه شهید رئیسی به موضوع جمعیت توجه ویژه‌ای داشت، اظهار داشت: رویداد ملی جمعیت یکی از رویدادهای ویژه‌ای است که به لطف دولت‌مردان ما اتفاق افتاد و امسال دومین دوره‌ای است که برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته این برنامه به همت مسئولین و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و امسال تصمیم بر این شد که این برنامه به صورت خانوادگی برگزار شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه نگاه ویژه شهید رئیسی به مسئله جمعیت بسیار ارزشمند است، گفت: شهید رئیسی به رویداد ملی جمعیت توجه ویژه‌ای داشتند به نحوی که در رویداد امسال حضور داشتند و در این زمینه دولت سیزدهم برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه‌ای داشت که برگزاری این رویداد یکی از همین اقدامات موثر است

وی با بیان اینکه مسئله جمعیت یکی از مهم‌ترین چالش‌های فعلی کشور است، خاطرنشان کرد: تمام کنشگران و فعالان حوزه جمعیت در حال تلاش هستند تا چاله‌های جمعیتی موجود را رفع کنند و در این زمینه راهکارها و پیشنهادات مختلفی مطرح می‌شود و هر مجموعه و دستگاهی تلاش می‌کند این راهکارها را اجرایی کند و به سرانجام برساند، امیدوار هستیم این فعالیت‌ها و برنامه‌ها انگیزه‌ای باشد در کنار تمام تلاش‌های فعالان این حوزه تا بتوانیم مشکلات و چالش‌های جمعیتی را رفع کنیم.

استکی ادامه داد: طبق دستورالعمل‌های وزارت کشور و استانداری همچنین حمایت ویژه استاندار، مطالعات لازم درباره وضعیت همه شهرستان‌های استان اصفهان انجام شده و از شرایط آنها آگاهی لازم را داریم و قرار است با همت کنشگران و فعالان عرصه جمعیت سائل و مشکلات را در شهرستان‌های مختلف را پیگیری کنیم و به سرانجام برسانیم.

وی یادآور شد: این رویداد و برنامه آغازی راهی است که به همت مراکز دولتی و تخصصی و کنشگران و فعالان این حوزه، برنامه‌های جدی‌تر و گسترده‌تر در حوزه خانواده و جمعیت برگزار شود.

دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استانداری اصفهان اضافه کرد: از تمام کارشناسان و فعالان حوزه جمعیت، همچنین سازمان‌هایی که برای برگزاری این رویداد همراهی کردند، سپاسگزاریم و امیدواریم برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌تری در حوزه جمعیت برگزار شود و این رویداد آغاز مسیری برای پیشرفت در حوزه خانواده و جمعیت باشد.

در پایان این برنامه از کنشگران مردمی برتر، انجمن‌های فعال، کارشناسان فعال، نخبگان و دستگاه‌های دولتی و خصوصی حائز رتبه شایسته و فعالان رسانه‌ای در حوزه جمعیت استان اصفهان تقدیر شد.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید