کد خبر:15408
پ
MmFjY2Y2E7I3

برگزاری جشن «شهر گل» در باغ گل‌های اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری «شهر گل» به‌مناسبت عید سعید قربان و گرامیداشت روز جهانی گل و گیاه در باغ گل‌های اصفهان خبر داد. مجتبی حق‌شناس اظهار کرد: باغ گل‌ها که به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری در شهر اصفهان شناخته می‌شود و سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند، […]

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری «شهر گل» به‌مناسبت عید سعید قربان و گرامیداشت روز جهانی گل و گیاه در باغ گل‌های اصفهان خبر داد.

مجتبی حق‌شناس اظهار کرد: باغ گل‌ها که به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری در شهر اصفهان شناخته می‌شود و سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند، تحت نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اداره می‌شود.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان و گرامیداشت روز جهانی گل و گیاه جشن شهر گل روز بیست‌وهشتم خرداد سال جاری از ساعت ۲۰:۰۰ در محل باغ گل‌های اصفهان برگزار می‌شود.

 

برگزاری جشن «شهر گل» در باغ گل‌های اصفهان

 

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این روز کارگاه آموزشی نیز از ساعت ۱۶:۰۰ در باغ گل‌های اصفهان واقع در میدان بزرگمهر، ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند جهت دریافت بلیت به روابط عمومی سازمان پارک‌ها، یا اداره فرهنگی مناطق ۳ و ۱۰ شهرداری یا باغ غدیر مراجعه کنند.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید