اصفهان
7°C
کد خبر:31400
پ
۱۷۱۷۶۶۹۹۶
برای نخستین بار؛

بازی‌واره «شهر پُرِ گنجه» برای مسافران نوروزی اصفهان راه‌اندازی شد

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: امسال برای نخستین بار، بازی‌واره «شهر پُرِ گنجه» در برنامه تلفن همراه «اصفهان من» برای مسافران نوروزی راه‌اندازی شده است. سید علی معرک‌نژاد در این خصوص روز چهارشنبه اظهار کرد: کاربران با شرکت در این بازی و پاسخ به سوالات مرتبط با ۲۰ نقطه گردشگری شهر، می‌توانند امتیاز […]

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: امسال برای نخستین بار، بازی‌واره «شهر پُرِ گنجه» در برنامه تلفن همراه «اصفهان من» برای مسافران نوروزی راه‌اندازی شده است.

سید علی معرک‌نژاد در این خصوص روز چهارشنبه اظهار کرد: کاربران با شرکت در این بازی و پاسخ به سوالات مرتبط با ۲۰ نقطه گردشگری شهر، می‌توانند امتیاز کسب کرده و در قرعه‌کشی جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی شرکت کنند.

وی با اشاره به این که این طرح علاوه بر ایجاد جذابیت برای شهروندان، به مدیریت ترافیک و تقاضای سفر کمک می‌کند بیان کرد: دستیار هوشمند برنامه نیز با ارائه اطلاعات دقیق و پاسخگویی به سئوالات کاربران، تجربه بهتری را برای شهروندان و مسافران رقم می‌زند و این سامانه با هدف مدیریت غیرمستقیم ترافیک، امکان ارائه پیشنهادات ویژه مانند پارکینگ‌های نیم‌بها در ساعات کم‌ترافیک را نیز فراهم کرده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: مسئولان این طرح امیدوارند با آزمایش موفق این برنامه تلفن همراه در بهار امسال، بتوانند آن را در طول سال گسترش دهند و خدمات بهتری به شهروندان و گردشگران ارائه کنند.

وی گفت: این سامانه نه‌ تنها نیازهای اطلاعاتی را برطرف می‌کند، بلکه به عنوان ابزاری برای مدیریت هوشمند شهری عمل خواهد کرد.

معرک‌نژاد بیان کرد: این نوآوری‌های دیجیتال، اصفهان را به شهری پیشرو در ارائه خدمات هوشمند به مسافران و شهروندان تبدیل کرده است.

بازی‌واره «شهر پُرِ گنجه» برای مسافران نوروزی اصفهان راه‌اندازی شد

۱۳۷ راه‌ حل هوشمند برای رفع نیازهای مسافران و مدیریت ترافیک شهری

وی در بخشی از صحبت‌های خود به سامانه ۱۳۷ اصفهان اشاره کرد و افزود: این سامانه با ارائه خدمات جامع به شهروندان و مسافران، تحولی چشمگیر در دسترسی به اطلاعات و امکانات شهری ایجاد کرده است.

وی اظهارکرد: این سامانه که به صورت ۲۴ ساعته فعال است، امکان دریافت راهنمایی‌های دقیق، مسیریابی هوشمند و معرفی نزدیک‌ترین مراکز خدماتی را برای کاربران فراهم می‌کند.

معرک‌نژاد بیان کرد: بر اساس گزارش‌ها، مسافران با تماس با شماره ۱۳۷ می‌توانند موقعیت خود را اعلام کنند و از طریق لینک مسیریابی ارسال‌شده، به مقصد مورد نظر هدایت شوند.

وی گفت: این سیستم نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خاص را کاهش داده و خدمات را به صورت تلفنی و پیامکی ارائه می‌دهد.

 

برنامه «اصفهان من» گردشگری هوشمند در دسترس

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه «اصفهان من» به آدرس “https://my.isfahan.ir” نیز به عنوان یکی از ابزارهای دیجیتال ویژه، اطلاعات جامعی از اماکن گردشگری، رستوران‌ها، مراکز خرید، سرویس‌های بهداشتی، ایستگاه‌های تاکسی و خطوط مترو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

وی افزود: این برنامه با قابلیت مسیریابی، به گردشگران کمک می‌کند تا به راحتی به مقاصد مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید