کد خبر:15390
پ
۱۷۱۲۱۲۹۲۴

امام جمعه موقت اصفهان: رییس جمهور چهاردهم در سطح شهید رییسی باشد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: انتظار مردم این است که چهاردهمین رییس جمهور کشورمان، فردی پرتلاش و در سطح شهید رییسی باشد.  حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی روز یکشنبه در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: شهید رییسی در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد و […]

امام جمعه موقت اصفهان گفت: انتظار مردم این است که چهاردهمین رییس جمهور کشورمان، فردی پرتلاش و در سطح شهید رییسی باشد.

 حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی روز یکشنبه در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: شهید رییسی در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد و مسوولیت‌هایش را به بهترین شکل انجام داد به‌همین دلیل با شهادت وی، دل‌ مردم حتی کسانی که به او رای نداده بودند منقلب شد.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از مردم به شهید رییسی محبت و ارادت دارند همانطور که خداوند در قرآن کریم تاکید دارد کسانی که عمل صالح انجام می‌دهند و ایمان دارند، محبتشان را در دل مردم قرار می‌دهیم.

حجت الاسلام میردامادی گفت: انتخابات ریاست جمهوری اهمیت زیادی برای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دارد و مردم انتظار دارند که رییس جمهوری در سطح شهید رییسی، عهده‌دار این مسوولیت شود.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم عملکرد خوب و قابل دفاعی داشت، گفت: انتظارها و مطالبه‌هایی از این شورا وجود دارد که احیای اسامی پیشوایان بزرگ مذهبی و دینی و مقابله با آلودگی اتوبوس‌ها از جمله آنهاست.

حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: در دوره‌ای از شورای اسلامی شهر اصفهان بنا داشتند نام کوچه‌هایی که به اسامی شهدا بود را تغییر دهند که در این زمینه در نماز جمعه تذکر دادم.

وی با بیان اینکه احیای اسامی پیشوایان بزرگ مذهبی انتظار بجایی در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، تصریح کرد: در برخی موارد اسامی مشاهیر بر تابلوهای شهر به شکلی نامناسب نوشته شده است و از شورای اسلامی شهر خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

حجت الاسلام میردامادی اضافه کرد: برای نمونه «میرداماد» شخصیت برجسته شیعه بوده و لازم است بر تابلوی ورودی خیابانی که به اسم وی نامگذاری شده، عنوان علامه نیز اضافه شود.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های شهری اصفهان گفت: احداث مترو کار تاریخی و بزرگی بوده و با هزینه و زحمت زیاد در حال انجام است و مدیریت شهری در این زمینه فعالیت جدی دارد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: اقدام‌های خوبی در این زمینه انجام شده است تا بخش قابل توجهی از شهر از ترافیک و آلودگی هوا نجات پیدا کند.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت و ۱۵ منطقه شهرداری دارد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید