کد خبر:15393
پ
۱۹۸۸۷۷۶
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان خبر داد

افزایش شیفت فعالیت بازرسان سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: شیفت عصرگاهی و شبانگاهی به فعالیت بازرسان این سازمان اضافه شده است و علاوه بر این با استفاده از دست‌افزارهای بازرسان سازمان، به‌صورت برخط در محل وقوع تخلف، کنترل از طریق سامانه سازمان حمل‌ونقل بار انجام می‌شود. سیدعلی عبدالهی اظهار کرد: سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان برای […]

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: شیفت عصرگاهی و شبانگاهی به فعالیت بازرسان این سازمان اضافه شده است و علاوه بر این با استفاده از دست‌افزارهای بازرسان سازمان، به‌صورت برخط در محل وقوع تخلف، کنترل از طریق سامانه سازمان حمل‌ونقل بار انجام می‌شود.

سیدعلی عبدالهی اظهار کرد: سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان برای کنترل هرچه بهتر ناوگان باری درون‌شهری، علاوه بر کنترل هوشمند توسط خودروهای مجهز به دوربین‌های ثبت تخلف، با بازرسان سازمان و مأموران پلیس راهور که به‌صورت میدانی در شیفت‌های صبح و عصر در سطح شهر نسبت به کنترل ناوگان بار اقدام می‌کنند، خودروهای باری سطح شهر را رصد می‌کند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: تخلف‌های شایعی که عموماً بازرسان سازمان بار با آن مواجه هستند و اعمال قانون می‌کنند و خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل می‌شوند، شامل داشتن اضافه تناژ توسط خودروهای حمل بار به‌ویژه میکسرهای حمل بتن است، چراکه این موضوع موجب آسیب به زیرساخت‌های سطح شهر می‌شود.

عبدالهی ادامه داد: نداشتن مجوزهای لازم شامل پروانه فعالیت و اشتغال و مجوز تردد نیز جزئی از تخلفات شایع است و با توجه به اینکه حفظ محیط زیست، همچنین پراکنده نکردن گرد و غبار در سطح شهر برای شهروندان مضر است کنترل روکش بار خودروهای حمل خاک و نخاله هم جزو الزامات است و سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار کنترل‌های لازم در این زمینه را خواهد کرد.

وی گفت: نداشتن پروانه فعالیت و اشتغال مبلغ جریمه ۷۵ هزار تومان، نداشتن مجوز تردد (عبور یا توقف در معابری که از طرف راهنمایی و رانندگی در ساعت معینی ممنوع اعلام می‌شود) مبلغ جریمه ۱۰۰ هزار تومان، حمل کود، زباله و نخاله و مصالح ساختمانی و امثال آن بدون حفاظ و پوشش لازم مبلغ جریمه ۴۵ هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ساعات شیفت عصرگاهی و شبانگاهی بازرسان در سطح شهر افزوده شده است، تصریح کرد: علاوه بر این با استفاده از دست‌افزارهایی که بازرسان سازمان حمل‌ونقل بار دارند، به‌صورت برخط در محل وقوع تخلف، کنترل از طریق سامانه سازمان حمل‌ونقل بار انجام می‌شود.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید