کد خبر:15294
پ
۱۷۸۸۶۰۶

اجرای ۵۸۶ میلیارد ریال پروژه عمرانی در منطقه ۴ اصفهان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از اجرای ۱۳ پروژه عمرانی به ارزش ۵۸۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در این منطقه خبر داد. محسن زمانی  با اشاره به اجرای ۱۳ پروژه عمرانی در سطح منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۵۸۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده […]

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از اجرای ۱۳ پروژه عمرانی به ارزش ۵۸۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در این منطقه خبر داد.

محسن زمانی  با اشاره به اجرای ۱۳ پروژه عمرانی در سطح منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۵۸۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت حفظ مادی‌ها، ساماندهی سر دهانه مادی فرشادی با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و ساماندهی سر دهانه مادی نیاصرم با ۹ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است، افزود: برای ساماندهی سرد دهانه مادی باقرخان ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که این پروژه در حال حاضر با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازسازی و بهینه‌سازی سرویس بهداشتی پارک مشتاق با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار و بازسازی و بهینه‌سازی سرویس بهداشتی پارک مقابل خیابان مهر با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

زمانی از تهیه و اجرای سپتیک دور برگردان شهر رویاها با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: از دیگر پروژه‌های عمرانی این منطقه احداث فاز دوم پیاده‌روی کوه نخودی با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار، همچنین احداث فاز دوم احداث پارک شهرک زاینده‌رود است که برای آن ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مخزن ۵۰۰ متر مکعبی جانبازان با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار و مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی باغ غدیر با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است، افزود: تعریض پل خیابان عارف مقابل سروستان با ۶۳ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: ساماندهی مادی نیاصرم حدفاصل خیابان حمزه تا بزرگراه شهید صیادشیرازی در حال انجام است و برای این پروژه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

زمانی خاطرنشان کرد: احداث محوطه روباز زمین ورزشی مجموعه کردآباد با ۵۷ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های عمرانی این منطقه به شمار می‌رود.

منبع
ایمنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید