وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغههای این مدیریت در حوزه ارائه خدمات، بحث پاسخگویی به استعلامها است که با توسعه سامانه اصنو و با توجه به اهمیت ارتقاء سامانه یکپارچه شهرسازی و لزوم بروز رسانی، کاهش زمان پاسخگویی و ارتقاء فرآیندهای جاری، این مدیریت به جد پیگیر انتقال کامل همه درخواست ها از سامانه سرا ۸ به سامانه اصنو بوده و در همین راستا در فروردین ماه سال جاری درخواست استعلامات دفترخانه و بانک را در سامانه اصنو جاری و در منطقه ۷ شهرداری به صورت پایلوت مورد بهره برداری قرار گرفت تا پس از نهایی شدن جزئیات و موارد مورد نیاز و برگزاری جلسات آموزشی برای همکاران در مناطق ۱۵ گانه، به همه مناطق تسری داده شود تا شهروندان بتوانند از این خدمت بهتر از گذشته بهره مند شوند.
اصغری افزود: تا کنون بیش از ۱۰۰ درخواست استعلام دفترخانه و بانک در سامانه اصنو در منطقه ۷ شهرداری توسط شهروندان ثبت شده و در حال سیر مراحل پاسخگویی است و همکاران ما در شهرداری و دفاتر منتخب پیشخوان در منطقه ۷ آموزش های مورد نیاز را در این خصوص دریافت نموده و در حال انجام کار و پاسخگویی به درخواست ها هستند تا رضایتمندی حداکثری ارباب رجوعان را بدست آوریم.